Klachten pagina
Heb je een klacht over Goed toegerust?
Wat vervelend dat u een klacht heeft over Goed Toegerust. Uiteraard proberen ook wij alles goed te doen en iedereen tevreden te stellen. Helaas kan dat niet altijd en daar hebben wij ook begrip voor. Als u een klacht heeft over Goed Toegerust, dan zullen wij altijd er alles aan proberen te doen u te helpen. Als de klacht van u gegrond is en redelijkerwijs opgelost kan worden, dan doen wij dit graag ! Wij adviseren dan ook altijd om contact eerst met ons op te nemen en samen in gesprek te gaan om samen te kijken naar een oplossing.
Komen wij er samen niet uit?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar legal@goedtoegerust.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.